کد خبر: ۲۰۹۵۳۰
۰:۰ - ۱۴۰۲/۲/۲۰

واکنش شورای رقابت به درخواست بازنگری نرخ خودروهای مونتاژی

واکنش شورای رقابت به درخواست بازنگری نرخ خودروهای مونتاژی

شورای رقابت در واکنش به نامه وزارت صنعت مبنی بر بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد: دستور العمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجرا است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت درخصوص نامه دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت مبنی بر بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی گفت: هنوز این نامه به دسته شورای رقابت نرسیده و فقط در فضای مجازی منتشر شده اما رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجرا است.

وی افزود: در کارگروه تخصصی خودرویی شورای رقابت نمایندگان وزارت صنعت و سازمان حمایت حضور داشتند و نظرات را در این رابطه مطرح کردند. شورای رقابت فقط دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی را تعیین کرد و‌ سازمان حمایت فهرست قیمت ۱۷ خودروی مونتاژی را منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش، عبداله توکلی لاهیجانی مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صنعت در نامه‌ای به رئیس کارگروه خودروی شورای رقابت خواستار بررسی دقیق‌تر و بازنگری در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام شده توسط این شورا شده و اعلام کرده این دفتر آماده ارائه هر گونه اطلاعات مورد نیاز و همکاری برای اصلاح متغیرهای مؤثر در تعیین قیمت خودروهای مونتاژی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ