کد خبر: ۲۰۹۷۸۹
۰:۰ - ۱۴۰۲/۲/۳۱

همراه اول برترین روابط‌ عمومی در ارتباطات رسانه‌ای و روابط‌ عمومی دیجیتال

همراه اول برترین روابط‌ عمومی در ارتباطات رسانه‌ای و روابط‌ عمومی دیجیتال

با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌ عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی، لوح ویژه ارتباطات رسانه‌ای را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌ عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شنبه 30 اردیبهشت ، دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی و تعدادی از اساتید بین المللی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

در بخش معرفی برترین ها، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته، نشان ویژه ارتباطات رسانه ای را دریافت کرد. همچنین روابط عمومی همراه اول با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه روابط عمومی دیجیتال در سال 1401 معرفی و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

در این رویداد پیام آنه گرت آبارزوا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی به مناسبت روز ملی روابط عمومی گفت: روابط عمومی، یک ضرورت در عصر ارتباطات به حساب می آید و موفقیت سازمان ها، ادارت و شرکت ها و دوام آنها در عرصه ها و فعالیت تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته شده است.

براساس تعریف رئیس IPRA از روابط عمومی این حوزه یک شیوه مدیریت تصمیم گیری است که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان ها و مخاطبان آنها براساس ارسال اطلاعات از طریق روش های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد را بر عهده دارد که تحقق این تعریف بر عناصر تصمیم گیری، ایجاد روابط عمومی دوسویه سودمند، اطلاع رسانی و اخلاق وابسته است.

در همین راستا دو کارگاه آموزشی روابط عمومی با عناوین روش های تبیین و انعکاس در روابط عمومی و مهارت های گویایی، دیداری و شنیداری در روابط عمومی دوشنبه 25 اردیبهشت ماه بصورت مجازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه‌ای، ارتباط با مشترکان و رسانه‌ها را تقویت کرده و بصورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ