کد خبر: ۲۰۹۹۷۲
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۳/۶

بارش‌های پراکنده ۵ روزه و شروع گرمای تابستانی در جنوب غرب و...
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش‌های پراکنده ۵ روزه و شروع گرمای تابستانی در جنوب غرب و...

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های جنوبی و نفوذ گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی، بارش‌های پراکنده ۵ روزه پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با صدور هشدار کاهش و شعاع دید برای استان‌های جنوبی و نفوذ گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی اعلام کرد: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق، گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوشنبه در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه نیز در شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز مرکزی بارش روی خواهد داد. طی 2 روز آینده در برخی مناطق استان‌ های غربی پدیده گرد و غبار پیش‌بینی شده و امروز و فردا شرق خلیج فارس،‌ تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

دمای برخی نقاط در سیستان و بلوچستان به ۴۶ درجه رسید و خنک ترین نقطه همدر کردستان با ۴ درجه بالای صفر ثبت شد. دمای تهران هم به ۳۶ درجه می‌رسد و مردمان خوزستان، ایلام و بوشهر هم این هفته منتظر گرمای تابستانی باشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ