کد خبر: ۲۱۳۶۳۲
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۶/۸

اطلاع از اتفاقات بازار جهانی فولاد با اخبار لحظه ای اصفهان آهن آپادانا

اطلاع از اتفاقات بازار جهانی فولاد با اخبار لحظه ای اصفهان آهن آپادانا

اطلاع از قیمت آهن آلات و صنعت در بازار جهانی فولاد، نیاز به منابع معتبر و بروز دارد که یکی از بهترین منابع دسترسی به این داده ها، کانال قیمت لحظه ای آهن آلات اصفهان آهن است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد صنعتی جهانی است و ایران یکی از کشورهای برتر دنیا در زمینه تولید مقاطع آهنی است. با توجه به وسعت این بازار، تعیین قیمت محصولات فولادی بر اساس متغیرهای متعددی صورت می گیرد. بخشی از این موارد اثرگذار به اخبار بین المللی و حوادث جهانی بر می گردد. پیگیری اخبار روز و اثر آن بر بازار آهن از طریق اصفهان آهن امکان پذیر است.

البته قیمت گذاری محصولات آهنی در بازار داخلی از عوامل دیگری هم اثر می پذیرد. نرخ تورم، قیمت دلار و ارزهای جهانی، حقوق و دستمزد کارگران، قیمت حامل های انرژی، روابط سیاسی و اقتصادی با سایر مناطق جهان، قیمت مواد اولیه و ... بخشی از این عوامل هستند.

برای کسانی که با هدف سرمایه گذاری، صادرات یا اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی در این بازار فعالیت می کنند، اطلاع از اخبار روز، رخدادهای جهانی و ملی، تغییرات عوامل موثر در نرخ محصول و قیمت لحظه ای میلگرد و سایر مقاطع فولادی مهم است اما برای پیگیری این نکات چه راهکاری وجود دارد؟

کانال قیمت لحظه ای آهن آلات اصفهان آهن

برای اطلاع از قیمت لحظه ای آهن آلات و حوادث مرتبط با این صنعت، باید از منابع معتبر و به روز استفاده کرد. یکی از بهترین منابع برای دسترسی سریع به این داده ها، استفاده از وبسایت مراجع معتبر یا عضویت در کانال قیمت لحظه ای آهن آلات است. پیشنهاد استفاده از قیمت های اعلامی توسط کانال قیمت لحظه ای آهن آلات اصفهان آهن یا وبسایت آن به نشانی https://esfahanahan.com است.

اصفهان آهن اولین فروشگاه آنلاین محصولات فولادی را در داخل راه اندازی کرد و به همین دلیل از قدمت و اعتبار بالایی برخوردار است. کانال قیمت لحظه ای آهن آلات اصفهان آهن به صورت لحظه ای و به روز، نرخ های اعلام شده توسط تولیدکنندگان و کارخانه ها را منتشر می کند. از این رو اگر تصمیم به خرید داشته باشید، می توانید با بهترین و مناسب ترین قیمت محصول مورد نظر را تهیه کنید.

پیش بینی قیمت آهن در روزهای آینده

بازار آهن و محصولات فولادی در نیمه ابتدایی سال شرایط چندان مساعدی را پشت سر نمی گذارد و در وضعیت رکودی قرار دارد. این وضعیت تا حدودی به ثبات قیمت دلار بر می گردد اما دلیل اصلی این رکود، نبود تقاضای واقعی از سوی خریداران بزرگ است.

در دولت سیزدهم صحبت از طرح هایی مبنی بر اجرای پروژه های عمرانی بزرگ همچون طرح ملی مسکن به میان آمد اما هر چه پیش رفت در عمل اتفاق قابل توجهی رخ نداد. به همین دلیل، حرکت قابل توجهی در بازار آهن رخ نداد.

البته همچنان سازندگان خرد و مجریان پروژه های کوچک فعال هستند. موضوعی که نمی تواند اثر چندانی در بالا بردن تقاضا داشته باشد. با این شرایط، سوال اکثر فعالان بازار و خریداران این است: قیمت در روزهای آینده چه روندی در پیش می گیرد؟

در شرایط فعلی، صنعت فولاد توانسته رکوردهای مثبتی در جهت حجم و میزان تولید به ثبت برساند. پس در موضوع عرضه مشکلی وجود ندارد. مشکل اساسی از سمت تقاضا ایجاد شده است. اگر شرایط با همین روال پیش برود و همچنان قیمت دلار ثابت باشد، احتمالا قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی نیز تغییر چندانی نخواهد داشت اما باید دید شرایط در نیمه دوم سال چگونه خواهد بود.

پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آینده

کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی معتقدند تلاش های اقتصادی دولت، موجب ثبات ناشی از رکود در اکثر بازارهای سرمایه ای همچون آهن و فولاد شده است. آنها معتقدند اگر این شرایط همچنان پابرجا باشد، تغییر چندانی در بازار و قیمت ها نخواهیم دید.

دسته دوم معتقدند تلاش دولت در نیمه اول سال، نمی تواند در نیمه دوم ادامه یابد و فنر قیمت دلار و طلا در نیمه دوم سال در خواهد رفت و جهش های شدید قیمتی را در این بازارها مشاهده خواهیم کرد.

اگر این پیش بینی به وقوع بپیوندد به احتمال زیاد، قیمت محصولات فولادی نیز افزایش خواهد یافت. البته این افزایش، همچنان می تواند با نبود خریدار واقعی و تقاضای قدرتمند همراه باشد. همان طور که در نیمه اول سال ثبات قیمت ها در کنار رکود بازار رخ داد در نیمه دوم سال، قیمت ها افزایش می یابند اما همچنان در تقاضا تغییر چندانی بوجود نخواهد آمد.

در مجموع اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با تحلیل قیمتی دلارف میلگرد و سایر محصولات فولادی هستید، می توانید به مطلب دلار ارزان میلگرد گران، دلیل افزایش قیمت میلگرد از نگاه اصفهان اهن رجوع کنید.

مجموعه اصفهان آهن با مدیریت سعید صمصام شریعت و فراهم کردن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد. در این راستا این شرکت استاندارد های بین المللی از جمله گواهینامه‌های مدیریت کیفیت ISO9001 و رضایت‌ مندی و بررسی شکایات مشتریان ISO10002 را دریافت کرده و به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته می شود.

امید می رود اگر برای پروژه های بزرگ و کوچک به مقاطع فولادی همچون میلگرد نیاز دارید، کالای مورد نظر را با بهترین قیمت تهیه کنید و هزینه اجرای پروژه را تا حد امکان، کنترل کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ