کد خبر: ۲۲۰۳۹۶
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

دستورالعمل جدید وزارت نفت برای پالایشگاه ها و پتروشیمی ها ابلاغ شد!
بعد از گذشت ۱۰ ماه از سال :

دستورالعمل جدید وزارت نفت برای پالایشگاه ها و پتروشیمی ها ابلاغ شد!

دستورالعمل جدید نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های نفتی پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی، بعد از گذشت ۱۰ ماه از سال جاری از سوی وزارت نفت ابلاغ شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نحوه محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های پالایش شده در حالی 23 دی ماه از سوی جواد اوجی وزیر نفت به شرکت های زیرمجموعه ابلاغ شده که دستورالعمل مربوطه امروز بعد از حدود 7 روز، رسانه ایی و منجر به فشار فروش سهام پالایشگاه ها و عقب نشینی خریداران شد.

براساس این گزارش، وزارت نفت مدعی شده این دستورالعمل با توجه به شرایط تحریم ها، نوسان قیمت ها و روش های غیر متعارف فروش صادراتی نفت و فرآورده های نفتی و رعایت انصاف دو منافع دو طرف یعتی دولت و شرکت های و تابعه وزارت نفت به عنوان فروشنده خوراک و خریدار فراورده های نفتی و  پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی به عنوان خریدار خوراک تهیه شده و از اول سال جاری تا پایان سال 1404 هم معتبر است!!!

این دستورالعمل شامل دو بخش روش محاسبه قیمت نفت خام و میعانات گازی و روش های محاسبه قیمت فراورده های نفتی از جمله بنزین، فراورده های نفت گاز، نفت کوره، سوخت هوایی، نفت سفید، پروپان و بوتان بوده و اینجا قابل مشاهده است. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ