کد خبر: ۳۰۸۶۳
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۳/۱۸

گرانترین سهم زمان دو مجمع سالانه و فوق العاده را تعیین کرد
برای تقسیم سود و افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی:

گرانترین سهم زمان دو مجمع سالانه و فوق العاده را تعیین کرد

نیروی برق دماوند که گرانترین سهم بازار سرمایه ایران بشمار می رود زمان دو مجمع سالانه و فوق العاده برای تقسیم سود افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی را تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تولید نیروی برق دماوند در پی اتمام سال مالی اسفند 94 و صدور مجوز افزایش سرمایه 1000 درصدی،  زمان دو مجمع سالانه و فوق العاده را تعیین کرد.

این دو مجمع ساعت های 10 و 11:30 دقیقه صبح شنبه 29 خرداد در هتل ارم برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، مجوز افزایش سرمایه "دماوند" در دو مرحله و از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خواهد بود و طی آن سرمایه اسمی آن از 46 به 506 میلیارد تومان خواهد رسید.

در مرحله اول از محل سود انباشته، افزایش سرمایه 500 درصدی اعمال می شود و طی آن سرمایه اسمی به 276 میلیارد تومان خواهد رسید. مجوز افزایش سرمایه 500 درصد دیگر هم برای دو سال به هیات مدیره تفویض خواهد شد که از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته تامین خواهد شد.

"دماوند" با عرضه اولیه 7 درصد سهام در 24 اسفند سال گذشته و کشف قیمت 7400 تومانی هر سهم وارد فرابورس شده و با قیمت حدود 7 هزار و 483 تومانی هر سهم ، گرانترین سهم بازار سرمایه ایران بشمار می رود.

این شرکت عملکرد 12 ماهه گذشته را با تعدیل منفی 13 درصدی سود ( از 9477 به 8275 ریال ) همراه کرده که به دلیل کاهش مبلغ فروش ناشی از پایین تر بودن متوسط نرخ فروش واقعی هر کیلووات ساعت برق نسبت به رقم پیش بینی شده در بودجه است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ