کد خبر: ۳۴۳۳۱
۰:۰ - ۱۳۹۵/۷/۱۹

عرضه ۴۰ درصد
توسط "وکوثر" انجام می شود:

عرضه ۴۰ درصد "حریل" و احتمال تحولات مدیریتی در آخرین شرکت سال گذشته

اعتباری کوثر مرکزی (وکوثر) به وکالت از شرکت ارزش آفرینان کوثر کیش، اقدام به عرضه ۴۰ درصد ریل پرداز سیر می کند تا در صورت انجام معامله ، تحولات مدیریتی در آخرین شرکت سال گذشته رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ریل پرداز سیر که 26 اسفند سال گذشته با کشف قیمت 109 تومانی هر سهم به عنوان آخرین شرکت جدید سال 94 وارد فرابورس شده و برنامه افزایش 26 درصدی در پیش دارد، با عرضه عمده 40 درصدی روبرو شده است.

به این ترتیب شرکت فرابورسی اعتباری کوثر مرکزی (وکوثر) به وکالت از شرکت ارزش آفرینان کوثرکیش 784 میلیون سهم "حریل" را روانه میز فروش می کند تا در صورت انجام معامله ، از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شود و تحولات مدیریتی در آخرین شرکت سال گذشته رخ دهد.

این عرضه سه شنبه 4 آبان توسط کارگزاری آبان و به شرط آنکه از 1425 ریال کمتر نباشد، به صورت 15 درصد نقد و باقی اقساط ، به ارزش پایه بیش از 111 میلیارد تومان در بازار دوم معاملات فرابورس انجام خواهد شد.

در ترکیب سهامداری "حریل" که تا دیروز دارای قیمت 135 تومانی هر سهم بوده ، سرمایه گذاری امین اعتماد و یک فرد حقیقی با 22 و 14 درصد حضور دارند.

این شرکت اولین پیش بینی درآمد سال مالی 30 اسفند 95 را 38 ریال اعلام کرده که نسبت به سود 21 ریالی سال مالی جاری افزایش قابل توجه 81 درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ