کد خبر: ۹۲۵۴۳
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۵/۲۷

روش خودروسازان برای افزایش قیمت و پیش فروش و هجوم مردم !
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو مدعی شد:

روش خودروسازان برای افزایش قیمت و پیش فروش و هجوم مردم !

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو مدعی شد شرکت های خودروسازان با استفاده از کاهش عرضه منجر به افزایش قیمت و پیش فروش و هجوم مردم می شوند!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سعید موتمنی به رادیو گفت: خودرو سازان داخلی در شرایط حاضر محصولات را بصورت قطره چکانی به بازار مصرف عرضه می کنند.متاسفانه بازار خودروهای تولید داخل در حال حاضر متلاطم و رشد قیمت ها نیز بصورت نجومی است اما خوشبختانه بازار خودروهای وارداتی به سبب تشدید نظارت ها در حالت ثبات و آرامش بسر می برد.

وی با اشاره به اینکه ثبات و آرامش بازار خودروهای داخلی نیز درگرو نظارت کافی و عرضه مناسب است،تصریح کرد: نمایندگان مجلس چهارشنبه هفته گذشته به افزایش قیمت خودرو چراغ سبز نشان دادند به این ترتیب که شورای رقابت در قیمت گذاری خودروهای زیر 45 میلیون تومان دخالت نکند.بازار خودرو به این چراغ سبز مجلسی ها واکنش نشان داد و به تبع موجب رشد قیمت محصولات خودرویی شد.

موتمنی افزود: کاهش عرضه یکی از شیوه های همیشگی خودروسان داخلی برای افزایش قیمت یا پیش فروش خودروهاست.شرکت های خودروسازی با این روش ضمن ایجاد اختلاف فاحش بین قیمت کارخانه و بازار آزاد موجبات هجوم مردم به خرید خودروهای داخلی با نرخ بالاتر را فراهم می کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ