کد خبر: ۹۷۶۰۱
۱۰:۹ - ۱۳۹۷/۷/۱

زمان پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه ایران خودرو اعلام شد/ ثبت نام براساس کد ملی

زمان پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه ایران خودرو اعلام شد/ ثبت نام براساس کد ملی

ایران خودرو اعلام کرد پیش فروش اینترنتی ۵۳ هزار دستگاه از محصولات سه شنبه این هفته شروع می شود و ثبت نام ها براساس کد ملی متقاضیان طی ۶ روز انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام آغاز پیش فروش اینترنتی 53 هزار دستگاه از محصولات سه شنبه این هفته برای 6 روز، گفت: خودروهای پژو 206 تیپ 2 و 206 تیپ 5، پژو405 جی ال ایکس ، سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا ،دنا و وانت آریسان در این پیش فروش قابل عرضه است.

ثبت نام براساس کد ملی

وی ادامه داد: در پیش فروش ویژه ، با هدف جلوگیری از ترافیک مشتریان بر سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند. بنابراین دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد یک ، سه شنبه سوم مهر، اعداد 2 و 3 چهارشنبه، اعداد 4 و 5 پنج شنبه ، اعداد 6 و 7 شنبه آینده، اعداد 8 و 9 یکشنبه اینده و عدد صفر ، دوشنبه آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده و اطمینان داده می شود خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی برسد. مشتریان می توانند جهت ثبت نام در روز های مشخص شده به سایت esale.ikco.ir مراجعه کنند.

محدویت های دیگر

خان کرمی با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه محصولات توضیح داد: ایران خودرو در این راستا محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است. افرادی که در 18 ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند و علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، فهرست کد ملی مشتریانی که در پیش فروش اخیر سایپا موفق به ثبت نام شده اند اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خوداظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم ، راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خوداظهاری اشتباه، اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می شود.

به گفته وی ایران خودرو در راستای افزایش اعتماد مشتریان، در وب سایت امکانی را ایجاد کرده تا فهرست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند قابل مشاهده باشد. این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ