سازمان بازرسی اختلاس ۱۰۸ میلیارد تومانی مدیرعامل یک بانک را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور که پنج شنبه گذشته به مناسبت هفته قوه قضاییه در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرده بود در پاسخ به سوؤال مجری در رابطه با عدم پرداخت مالیات به یکی از پرونده های موجود اشاره کرد و گفت: در پرونده معوقات بانکی، یکی از بدهکاران مبلغ 108 میلیارد تومان و فرد دیگری مبلغ 100 میلیارد تومان ناشی از تفاوت نرخ ارز، درآمد نامشروع تحصیل کرده اند، بدون اینکه هیچ کاری انجام بدهند. این را بطور نمونه عرض کردم که وضعیت مالیاتی ما متأسفانه وضعیت مناسبی نیست.

این در حالی است که برخی خبرگزاری ها، سایت های خبری و مطبوعات در تحریفی آشکار به نقل از رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده اند که مدیرعامل یکی از بانک ها 108 میلیارد تومان اختلاس کرده است و این خبر از اساس کذب است.

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور ضمن توصیه اکید رسانه ها و مطبوعات کشور به امانت داری در نقل اخبار، انتظار دارد در انتشار اخباری که دارای اثرات منفی بر افکار عمومی است دقت بیشتری داشته و تا حصول اطمینان از صحت خبر از انتشار چنین اخباری خودداری نمایند.

انتهای پیام