کلیات اصلاح ساختار بودجه در چهار محور تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خانه ملت گفت: در این جلسه علاوه بر بررسی وضعیت بودجه سال جاری، روند اجرای طرح اصلاح ساختار بودجه ریزی که حَسَب ابلاغ مقام معظم رهبری باید آماده می شد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اصلاح ساختار بودجه در ۴ محور درآمدهای پایدار، هزینه‌های کارا، ثبات اقتصادی و تقویت نهاد بودجه‌ریزی بنا شده و برنامه‌های لازم برای تحقق هر یک از اجزای این طرح تقدیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی شده است.

عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: این شورا بخش درآمدی اصلاح ساختار بودجه را شروع کرده و بخش نخست آن که مربوط به نظام یارانه پنهان است را تعیین تکلیف کرد.طرح اصلاح ساختار بودجه آماده بوده و تنها نیازمند نوعی تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی است. از سوی دیگر کلیات این طرح در شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب رسیده بنابراین لایحه بودجه سال ۹۹در چارچوب اصلاح ساختار درحال آماده شدن است.

نوبخت گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ در چارچوب اصلاح ساختار بودجه تهیه شده به همین دلیل لایحه بودجه سال آینده نسبت به سنوات قبلی کاملا متفاوت است.

انتهای پیام