سلامت ترددهای شهری با همکاری شهرداری پایتخت و شرکت بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امین‌رضا ریاضتی معاون فروش خرد و توسعه بازار شرکت بورسی آسان پرداخت گفت: با اوج‌گرفتن مجدد شیوع بیماری کووید19 به‌منظور رهایی شهروندان از دغدغه‌های پرداخت‌های خرد در ناوگان تاکسیرانی، موفق شدیم هماهنگ با سیاست‌های توسعه پرداخت غیرتماسی و در راستای توسعه پرداخت دیجیتال، کاربران پرشمار آپ را در ترددهای درون شهری از تماس با کارت یا پول نقد بی‌نیاز کنیم.

وی افزود: در گام نخست موفق به ارائه خدمات در پایانه سیدخندان شدیم که دربرگیری گسترده‌ای دارد زیرا با فعالیت 1730 راننده تاکسی و تعداد تقریبی 50 جابجایی توسط هر راننده، قشر وسیعی را از پرداخت‌های تماسی در وضعیت شیوع کرونا رهایی می‌بخشیم. آموزش شهروندان و رانندگان تاکسی ها، اهدای جداکننده فضاهای تاکسی به رانندگان و اطلاع‌رسانی محیطی  طرح بارکدهای پرداخت از جمله فعالیت‌ها برای همکاری موثرتر با شهرداری پایتخت بود و برهمین اساس پس از پایانه سیدخندان، ارائه خدمات در پایانه‌های هفت تیر، میدان انقلاب و ولی‌عصر را نیز در دستور کار داریم.

ریاضتی چشم‌انداز توسعه این‌نوع پرداخت غیر تماسی را با ارائه آن در دیگر پایانه‌های استراتژیک تهران دانست و اظهار امیدواری‌کرد: روند پرداخت بدون کارت زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، تحقق یابد. در طرح هم‌پذیرنده فاوای شهرداری، آپ به دلیل برخورداری از مخاطبان چند ده میلیونی، بسیار سریع توانست در صحنه حضور یابد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام