آغاز پیش فروش محدود محصول جدید ایران خودرو از فردا / زمان تحویل یک ساله

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو اعلام کرد پیش فروش محصول جدید بنام تارا ( به معنی ستاره) در دو نوع دستی و اتوماتیک و در رنگ های متنوع را از فردا شنبه برای سه روز کاری و تا دوشنبه آغاز می کند. موعد تحویل محصول هم تیر تا دی سال آینده اعلام شده است.

براساس این گزارش، مشتریان نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام نیز درنظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه،‌ به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و یا با شماره 82272727 تماس حاصل کنند.

تولید انبوه این محصول مجهز به نسل جدید موتور تی‌یو 5 با همکاری بیش از 132 سازنده ایرانی، قرار است در بهمن سال جاری آغاز شود. تولید با موتور ای‌اف7 توربو و گیربکس اتوماتیک نیز در دستور کار قرار دارد و خط تولید بدنه تارا با ظرفیت ۱۶دستگاه در ساعت که برای نخستین بار در صنعت خودروی ایران و خاورمیانه از فناوری جوشکاری لیزری و CMT بهره می‌برد در  ایران‌خودرو راه‌اندازی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام