شائبه سهامداری رییس مجلس در شرکتی با بازدهی ۲۳۷ درصدی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت احیاء صنایع خراسان پیرو پخش فیلمی در کانال های تلگرامی درباره سهام "واحصا" و نسبت دادن آن به رییس مجلس اعلام کرد: این شرکت با سرمایه گذاری بیش از صد هزار نفر از جامعه ایثارگران و خانواده شهدا در سال ۷۵ تاسیس شد و در آن زمان با توجه به تعداد کثیر سهامداران و طبق مصوبات مجمع موسس به ازای هر هزار نفر سهامدار یک نفر وکیل معتمد انتخاب شد که به عنوان نماینده سهامداران در مجامع شرکت کنند.

محمد باقر قالیباف رییس کنونی مجلس یکی از موسسین شرکت بوده و فقط دارای سهام مدیریتی است که طبق قانون تجارت ملزم به سهامداری است و از ابتدا کمتر از ۱۰۰۰ سهم در مالکیت داشته و تاکنون نیز این مقدار تغییری نکرده است.

وی به عنوان وکیل در مجمع سال ۹۳ شرکت کرده و سهام در مالکیت همان مقداری بوده که اشاره شد و هیچ گونه منافع شخصی ومداخله ای در افزایش وکاهش قیمت سهم در هیج زمانی نداشته و ندارند. در ضمن اکنون وکیل سه میلیون و ۲۰۶ هزار سهم متعلق به موکلین است.

اخیراً عده ای از افراد بورس باز که عمدتاً سراغ شرکت های با تعداد سهام کم می روند از شهریور ماه با سفته بازی اقدام به خرید سهام "واحصا" کرده و این سهم را جهت اهداف سود جویانه انتخاب کرده اند. متاسفانه در چند روز اخیر نیز در راستای اهداف سود جویانه، اقدام به تشکیل صف فروش کرده اند که از سهامداران و فعالین بازار سرمایه درخواست می شود هوشمندانه در این گونه موارد برخورد کنند.

لازم است بدون تحقیق و آگاهی نسبت به تهمت و افترا و نشر اکاذیب نسبت به افراد خودداری شود. حق شکایت از شخصی که مطالب کذب را نشر داده برای فرد مورد افترا محفوظ است.

بنابراین گزارش،  این شرکت با سرمایه 21.1 میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه فرابورس حضور دارد و از پنجم فروردین سال جاری تا ششم اسفند ماه با بازدهی 237 درصدی همراه بوده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام