روحانی: اقدامات لازم برای ساماندهی بازار با سرعت بیشتری انجام شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به وظیفه دولت در ساماندهی اقتصاد گفت: سیاست حمایت از تولید و پشتیبانی از سرمایه گذاری برای تولید، نیازمند ثبات اقتصادی است. پیش بینی پذیری از اصلی ترین متغیرهای اقتصاد با ثبات است و نباید اجازه داد منازعات و چالش های غیراقتصادی و سیاست زدگی مخرب و روزمره سیاسی، ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری را به خطر اندازد.

وی افزود: سال گذشته با وجود دو مانع جدی جنگ اقتصادی و محدودیت های کرونایی، دولت و دستگاه های اقتصادی برای تحقق شعار جهش تولید، جهاد گرانه اقدام کردند و گام های تعیین کننده ای در این خصوص برداشته شد که نتایج بسیاری از آنها در توسعه و اقتصاد قابل ملاحظه خواهد بود.

رئیس جمهور ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف هستند پیشنهادات در زمینه تحقق شعار سال را به شکل عینی، عملیاتی و منطبق بر واقعیت های جامعه و اقتصاد ارائه کنند.

روحانی گفت: هماهنگی لازم از سوی همه دستگاه‌ها برای ساماندهی بازار صورت گرفته و شرایط عمومی اقتصادی در مسیر ثبات و آرامش بازار است اما اقدامات لازم در این زمینه باید با سرعت بیشتری انجام شود و از تحریک کاذب و ایجاد تقاضای غیرواقعی توسط برخی رسانه‌ها جلوگیری شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام