معاملات مشکوک شش شرکت سیمانی و دو دارویی + ۷ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با تداوم افت قیمت ها و فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 6733 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 262 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 4.1 و یک هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت، بانک ملت، بانک صادرات، پالایشگاه اصفهان به همراه پالایشگاه تهران با داد و ستد بیش از 265، 199، 167، 145 و 95 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 16 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت دشت مرغاب حاضر در بازار دوم بورس با افت اندک قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 396.8 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بیمه تعاون، سیمان ساوه، شیشه سازی مینا، حمل و نقل توکا، سیمان دشتستان، شیمیایی سینا، سیمان قائن، فرآورده های تزریقی ایران، ساروج بوشهر، داروپخش، سیمان مازندران، تکادو، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه و سیمان شاهرود مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور شش شرکت سیمانی، دو سهم دارویی به همراه 7 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام