پیشنهاد عجیب رئیس شورای رقابت به خریداران خودرو : اگر گران است نخرید !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا شیوا با اشاره به بیشترین شکایت مردم از خودروهای داخلی گفت:  کوئیک، شاهین و پژو 207 پاناروما حدود 300 شکایت داشتند به همین دلیل جلسه‌ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های خودروساز و رئیس سازمان گسترش برگزار شد تا به این شکایات رسیدگی شود. در آن جلسه توافقی به عمل آمد تا کمیته‌ای برای رسیدگی به شکایت بخصوص برای این سه محصول تشکیل شود.

وی با بیان اینکه بیشتر شکایت‌ها مربوط به قیمت کوئیک است، افزود: قیمت طبق ضوابط تعیین می‌شود. بیشتر شکایت مربوط به مبلغ واریزی در زمان خرید خودرو است که افراد مقداری پول پرداخت می‌کنند به امید اینکه نصف قیمت خودرو باشد اما با توجه به تورم ایجاد شده، پول پرداختی شاید یک چهارم قیمت خرید خودرو شود.

شیوا ادامه داد: خریداران امیدوار بودند نصف قیمت خرید خودرو را پرداخت کرده اند در صورتی که افراد خودرو را به قیمت روز می‌خرند. شاید این قرارداد منصفانه نباشد. شورای رقابت سه قیمت حداکثر، حداقل و منصفانه برای خودرو اعلام می‌کند و طبق نظر خبرگان قیمت نهایی تعیین می‌شود. اینکه افراد دو خودروی متفاوت را از نظر قیمت مقایسه می‌کنند مسئله جالبی نیست. اگر خودرو با قیمت اعلامی نمی‌ارزد آن را خریداری نکنند و خودروی دیگری را بخرند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام