معاملات مشکوک "خزامیا"، سهم ورشکسته، دو سیمانی، موسسه اعتباری + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام در تداوم روند روزهای قبل با گرایش منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 4857 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 226 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 3 و 40.5 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است. بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، بانک پارسیان، بانک تجارت، پالایشگاه اصفهان به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از 594، 170، 162، 132 و 128 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 8 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت سیمان غرب آسیا حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 1.3 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 2.7 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های جام دارو، لوله و تجهیزات سدید (شرکت ورشکسته حاضر در تابلو قرمز بازار پایه)، خدمات فنی فولاد یزد، لاستیک یزد، فرآورده های تزریقی ایران، سرمایه گذاری پارس آریان، صنعتی بهشهر، سیمان خزر، سرمایه گذاری آتیه دماوند، زامیاد، نورد و قطعات فولادی، بیمه ما، آسیا سیر ارس و اعتباری ملل مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور زامیاد، سهم ورشکسته، دو شرکت سیمانی، موسسه اعتباری ملل به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام