مرحله دوم فروش محصول SUV کوپه خودروساز بورسی آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرد: خودروی دیگنیتی بصورت نقد با قیمت 749.5 میلیون تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید که با استقبال گسترده متقاضیان خرید روبرو شد.

به رغم تصویب مجوز پیش فروش دیگنیتی در کمیته خودرو در اسفند ماه به دلیل عدم ابلاغ کتبی موافقت نامه توسط وزارت صنعت، پیش فروش وجود ندارد و به تدریج محصولات تولیدی بصورت فروش فوری عرضه می شوند تا هموطنان بتوانند با قیمت قطعی از شرکت بهمن موتور خریداری کنند. در این راستا مرحله دوم فروش دیگنیتی در 27 اردیبهشت انجام می شود و به متقاضیان اطمینان داده می شود طرح های فروش تکرار و این استمرار با جدیت دنبال خواهد شد.

سال گذشته مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی در گروه بهمن افتتاح شد که یک مرکز متمایز از سایر خودروسازان است. در زمینه انتخاب خودروها هم همواره این موضوع لحاظ شده و برترین خودروها با توجه به نیاز بازار و سلایق مشتریان عرضه می شود. گروه بهمن در قیمت فروش هم توجه ویژه به مشتریان دارد و خودروی دیگنیتی را با کمترین سود عرضه کرده است.

بنابراین گزارش، دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل است و در فاز نخست تولید، 20 درصد آن داخلی سازی شده است. دیگنیتی از به روزترین فناوری ساخت بهره می‌برد و امکانات و ویژگی های فنی و ظاهری‌ در کنار قیمت بسیار مناسب آن را از سایر محصولات هم‌ رده متمایز کرده است. نخستین فروش این خودرو بر اساس برنامه ارائه شده قبلی بصورت نقد در 24 فروردین انجام شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام