۱۰ سرمایه گذاری استانی و ۵ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام همسو با روزهای پایانی هفته در چند ماه اخیر بدون توجه به روند دیروز با افزایش عرضه و کم رمق آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 1320 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 243 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 3.9 و 3.2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت، بانک صادرات به همراه شستا با داد و ستد بیش از 443، 350، 330، 209 و 191 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری کرمانشاه حاضر در بازار دوم فرابورس با افت 1.9 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 366.5 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بیسکویت گرجی، سرمایه گذاری زنجان، سرمایه گذاری قم، سرمایه گذاری ایلام، سیمان غرب آسیا، سرمایه گذاری اردبیل، سرمایه گذاری یزد، تولید برق دماوند، داروسازی کوثر، سرمایه گذاری خراسان جنوبی، سرمایه گذاری اصفهان، قاسم ایران، سرمایه گذاری همدان و سرمایه گذاری کرمان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور 10 شرکت سرمایه گذاری استانی به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام