سازمان بورس درباره فروش سهام ۲۹ نماد توسط "وستهران" توضیح داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی فروش بلوکی سه روز پیش بخشی از پرتفوی زیرمجموعه سرمایه گذاری سهام عدالت استان تهران در ۲۹ نماد که با بی اطلاعی مسئولان مخصوصا" اهمال بورس تهران در اطلاع رسانی همراه شده بود ، سازمان بورس توضیح داد: روز دوشنبه ۲۳ فروردین‌، دارایی‌های دو شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت مربوط به استان‌های تهران و البرز از هم تفکیک شد.

علت این اقدام آن است که استان البرز پس از ایجاد شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان تهران در تقسیمات کشوری ایجاد شد و اینک در آستانه انتخابات اعضای هیات مدیره این شرکت‌ها به لحاظ قانونی ضرورت داشت دارایی‌های این دو شرکت از هم تفکیک شود.

از این رو، اقدام مزبور در قالب معاملات داخلی (فروش دارایی از سرمایه‌گذاری سهام عدالت تهران به البرز) محقق شد. بدیهی است این اقدام هیچ گونه تاثیری در میزان سهام عدالت هم‌میهنان سهامدار در این شرکت‌ها ایجاد نکرده است.

براساس این گزارش ، این توضیحات باید توسط مدیران بورس تهران اعلام می شد که میزبان شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از جمله "وستهران" بوده و در همه جزییات مطلع هستند اما متاسفانه حاضر به اطلاع رسانی حداقلی آن هم با وجود تماس های تلفنی خبرنگاران نشدند و هنوز هم در این باره توضیحی نداده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام