گزارش همراه اول از مشارکت در پروژه‌های عمرانی در سال مانع زدایی ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول همسو با نگاه و توجه ویژه به امر محرومیت زدایی، بار دیگر در راستای چشم انداز برنامه های مسئولیت اجتماعی در روزهای آغازین سال 1400 با همکاری مراکز، مؤسسات و قرارگاه های جهادی توجهی ویژه به توسعه امور عمرانی در مناطق محروم و دور افتاده داشته است.

شرکت بورسی ارتباطات سیار ایران در راستای مسئولیت اجتماعی با سرلوحه قرار دادن مقوله مانع زدایی که بخشی از شعار سال 1400 است، اقدام به مشارکت در پروژه های خیرخواهانه با رویکردهای ساخت مدرسه، مسکن، درمانگاه و کلینیک، کارگاه کارآفرین، مسجد و ... کرده است.

نحوه مشارکت همراه اول در اغلب این پروژه ها که بیشتر در مناطق محروم استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد به شکل تأمین تجهیزات و ملزومات موردنیاز ساخت اماکن بوده که در این راستا ده ها کانتینر و کانکس به ارزش بیش از 5 میلیارد تومان به مناطق محروم ارسال کرده است.

همچنین بخش قابل توجهی از حمایت های اپراتور اول تلفن همراه مربوط به زمان وقوع حوادث غیرمترقبه یا پس از آن در برهه های زمانی مختلف و در اقصی نقاط بوده است. یکی از این موارد مربوط به زلزله کرمانشاه و ایلام بود که همراه اول به دلیل شرایط جوی و سرمای هوای آن مناطق، اقدام به ارسال 1300 کانکس کرد و 5 میلیارد تومان را به امر ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اختصاص داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام