۳۰۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه و دانه بندی در بورس کالا عرضه می شود + ویژگی ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بورس کالا فردا میزبان عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی و ۲۵۰ هزار تن سنگ آهن کلوخه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی است.

سنگ آهن کلوخه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی به قیمت ۱۳۱۳ تومان برای هر کیلوگرم و سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ۱۴۸۳ تومان برای هر کیلوگرم عرضه می شود.

این محموله عیار ۶۰ درصد داشته و ۳۵ هزار تن آن ریزدانه و ۱۵ هزار تن دیگر درشت دانه مگنتیتی است و حداکثر مهلت حمل پس از صدور حواله ۶۰ روز است. همچنین محل تحویل محموله معدن چاه گز عنوان شده است. عیار سنگ آهن کلوخه هم ۵۳ درصد است و محل تحویل معدن شماره ۳ گل گهرسیرجان است.

در هر دو محموله متقاضیان باید دارای پروانه بهره برداری مجاز در زنجیره تولید فولاد شامل کنسانتره آهن، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولاد باشند و کالا به خریداران فاقد پروانه بهره برداری تحویل داده نمی شود. این محصولات مصرف داخلی هستند و خریدار حق صادرات آنها را ندارد لذا ویژگی این عرضه نسبت به عرضه های قبل تر، تشویق فعالان حوزه فولاد برای حضور در این مزایده است چراکه تمامی اعضای زنجیره فولاد قادر به حضور هستند و امکان پرداخت وجه بصورت کارمزدی نیز فراهم شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام