معاملات مشکوک "خبهمن ، شپلی"، زیرمجموعه ایران خودرو، دو سیمانی + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد 5071 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 207 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 4.4 و یک هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک ملت، بانک تجارت به همراه گروه بهمن با داد و ستد 925، 807، 539، 526 و 501 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 11 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت پلی اکریل حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت 1.4 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 29 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سیمان خاش، گروه بهمن، واسپاری ملت، صنعتی مینو، کشت و دامداری فکا، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، بیسکویت گرجی، داروسازی ابوریحان، بهمن دیزل، سرمایه گذاری توس گستر، تولی پرس، سیمان داراب، صنایع ماشین های اداری ایران و سرمایه گذاری ایران خودرو مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور گروه بهمن، زیرمجموعه ایران خودرو، دو شرکت سیمانی، پلی اکریل به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام