هلدینگ لوازم خانگی ۱۰۰۰ میلیاردی درج و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۱ اردیبهشت با نماد "انتخاب" در گروه ماشین آلات و تجهیزات به عنوان هفتاد و دومین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام معادل یک‌ میلیارد سهم بایستد.

طبق بررسی های بورس پرس، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و مالک برندهای لوازم‏ خانگی اسنوا، دوو و بُست، تجدید ساختار شرکت برای ورود به بازار سهام را از سال ۹۸ آغاز و طی آن ۱۱ شرکت فعال در زنجیره تولید لوازم‌خانگی بصورت عمودی ادغام شدند و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک متولد شد.

سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۱.۱ میلیون تومان بوده که طی ۹ مرحله افزایش سرمایه به هزار میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد. گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ۹۹.۶ درصد سهام این شرکت با ۷۱۰۰ نیروی انسانی را در اختیار دارد.

این شرکت علاوه بر انجام فعالیت تولیدی در حوزه محصولات برودتی (انواع یخچال و فریزر)، سهامدار عمده ۲ شرکت تولید قطعات لوازم‌خانگی، ۴ شرکت تولید محصولات نهایی اعم از محصولات شوینده (ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی)، محصولات صوتی و تصویری، گازسوز (انواع اجاق‌گاز)، کولرگازی و لوازم‌خانگی کوچک (مایکروفر، هود و ...)، ۳ شرکت فروش، شرکت حمل‌ونقل و شرکت خدمات پس از فروش بوده و زنجیره کامل صنعت لوازم‌خانگی را در اختیار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام