معاملات مشکوک "خبهمن"، دو زیرمجموعه "وبصادر"، دو سهم قندی + ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 13 هزار و 590 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 167 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 2 و 10 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است. بیشترین حجم معاملات هم به بانک ملت، گروه بهمن، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، بانک صادرات به همراه توسعه و عمران امید با داد و ستد 236، 234، 178، 139 و 119 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 26 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت قند تربت جام حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با افت 52 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 1.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های قند بیستون، فرآورده های نسوز پارس، سرمایه گذاری کردستان، هلدینگ داروپخش، معدنی دماوند، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، سیمان غرب آسیا، واسپاری ملت، توسعه و عمران امید، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سرمایه گذاری مسکن، خدمات انفورماتیک، تولید نیروی برق دماوند و گروه بهمن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور گروه بهمن، دو زیرمجموعه بانک صادرات، دو سهم قندی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام