ثبت رکورد روزانه ۵.۱ هزارتن کلاف گرم در زیرمجموعه "فولاد"

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی عطایی‌پور از ثبت رکورد تولید روزانه ۵.۱ هزار تن کلاف گرم در فولاد سبا خبر داد و گفت: رکورد قبلی تولید به میزان ۵ هزار و ۶۲ تن در ۲۶ اردیبهشت سال گذشته ثبت شد. رکورد جدید به رغم موانع زیاد به ویژه شیوع کرونا و کاهش نیروی انسانی در خطوط تولید بدست آمده است.

وی افزود: از این میزان تولید حدود ۹۰ درصد مربوط به ورق‌های ضخامت ۲ میلی‌متر با کیفیت مطلوب است که یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل و آبگرمکن بشمار می‌رود. بخشی از این ورق های تولیدی در فولاد مبارکه نورد سرد می شود و با ارزش افزوده بالا در صنایع لوازم خانگی، ورق رنگی و ورق های گالوانیزه کاربرد خواهد داشت.

عطایی‌پور تلاش کارکنان، تأمین مواد اولیه و قطعات، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولاد سازی، ریخته‌گری و نورد گرم و کاهش توقفات اضطراری و افزایش کیفیت آهن اسفنجی تولیدشده را از مهم‌ترین دلایل ثبت این رکورد دانست. با آماده‌سازی فعالیت‌ های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری می توان گام بزرگی برای تحقق تولید سالانه ۱.۶ میلیون تن کلاف گرم برداشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام