واکسیناسیون عمومی هیج ثبت نام حضوری و تلفنی ندارد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیانوش جهانپور درباره واکسیناسیون افراد دارای اولویت که در فهرست وزارت بهداشت نیستند به ایلنا گفت: نیازی به تماس تلفنی و مراجعه حضوری نیست. اطلاعات ۷۵ میلیون نفر که پرونده‌ الکترونیک سلامت دارند در سامانه‌های چهار گانه‌ بهداشت ثبت شده و ۹ میلیون نفر باقیمانده هم از سامانه‌هایی مثل ثبت احوال و ... دریافت می‌شود و با آنها از هر شهر و روستایی که هستند، تماس گرفته می‌شود تا برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی افزود: افرادی که در هر مرحله به نوعی جا مانده و به هر دلیلی امکان ارتباط با آنها میسر نشده باشد در آخر هر مرحله فراخوانی داده می‌شود و آنهایی که از واکسیناسیون جا مانده اند در سامانه‌ salamat.gov.ir که آن زمان فعال می‌شود، کد ملی، شماره همراه و اطلاعات را وارد کنند تا برای آنها پیامک ارسال و زمان مراجعه‌ اعلام شود.

جهانپور ادامه داد:  واکسیناسیون نیمی از افراد ۸۰ سال انجام شده و کماکان ادامه دارد. در پایان دوره اعلام می‌شود تا افرادی که به هر دلیل مثل جواب ندادن تلفن، جا مانده اند به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند. احیانا اگر برای آنها پیامکی نرفته و تماس گرفته نشده، هیچ ثبت‌نام حضوری وجود ندارد و نیازی نیست مردم با مراکز تماس تلفنی بگیرند. واکسیناسیون افرادی که بدون نوبت واکسن دریافت کرده اند، موارد تخلف آنها بررسی و دستورالعمل‌ ها اعلام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام