زمان مجمع عادی شرکت پرحاشیه با غیبت ۴.۵ ساله از تابلو اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کنتورسازی که پس از بازگشایی نماد در 26 اسفند سال 94 یکباره با رشد قیمت سهام از دو هزار به بیش از 7500 تومان روبرو و با کاهش قیمت سهم به کمتر از پنج هزار تومان در 13 شهریور سال 95 با توقف نماد مواجه شد و تاکنون پرونده قضایی کارخانه درحال پیگیری بوده و مالک آن در زندان است، زمان برگزاری مجمع عادی را اعلام کرد.

براین اساس، "آکنتور" برای انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین حق الزحمه سال های مالی منتهی به اسفند 95 تا 99 ساعت 10 سه شنبه 21 اردیبهشت در محل قزوین، شهر صنعتی البرز، نبش خیابان حکمت دوم به مجمع می رود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و در اجرای الزامات ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغی توسط سازمان بورس، امکان حضور فیزیکی صرفاً جهت حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی و حقوقی مقدور خواهد بود لیکن این شرکت جهت تسهیل در مشارکت کلیه سهامداران در مجمع امکان مشاهده مستقیم جلسه را از طریق https://instageam.com/ SKIGROUP1968 و https:// aparat.com/SKI1968/live فراهم کرده است.

بنابراین گزارش، حسن قالیباف اصل رئیس سابق سازمان بورس 12 شهریور سال گذشته گفته بود: با بررسی بازگشایی نماد کنتورسازی و آخرین وضعیت این شرکت ، مقرر شد اقدامات لازم توسط سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی تسریع شود. همچنین یکی از اعضای شواری عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس، پیگیر بازگشایی هر چه سریع تر "آکنتور" باشد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام