پیش بینی هولشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا ۴ روز آینده

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد:  امروز در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان،‌ آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. در مناطق کوهستانی و مستعد بارش تگرگ و صاعقه دور از انتظار نیست.

همچنین در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران پیش بینی شده است. از بعدازظهر امروز و طی روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش محسوس دما روی می‌دهد و دریای خزر نیز در این مدت مواج پیش بینی می‌شود.

فردا استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز،‌ سواحل شمالی، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، مناطقی از استان‌های اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است.

روز جمعه در نوار شمالی و مناطقی از شرق فارس، اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. شنبه هفته آینده گستره بارش‌ها در نیمه شرقی، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی شدت خواهد داشت.

یکشنبه هفته آینده علاوه بر شمال سیستان و بلوچستان در خراسان جنوبی، یزد و مناطقی از اصفهان بارش روی می‌دهد. در شمال غرب،‌ دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌قزوین و البرز،‌غرب سواحل دریای خزر و استان‌های همدان، مرکزی و قم به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار باران پیش بینی می‌شود.

با توجه به افزایش ارتفاع موج  1.5 تا 2.5 متری در سواحل شمالی و جنوبی، توصیه می شود از تردد با قایق های کوچک و شناورهای سبک و سنگین خودداری شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام