فعالان بازار رمزارزها منتظر رکود چند ماهه در آینده نزدیک باشند !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دانیال دارایی با بیان اینکه به دلیل وضعیت کرونایی و اعمال سیاست‌های سختگیرانه، بازارسرمایه همچنان ریزشی شده به مهر گفت: در این شرایط متقاضیان کسب درآمد، راهی به جز ورود به بازار پر زرق و برق رمز ارزها آن هم با بالاترین ریسک ندارند.

وی ادامه داد: تصور شود کسب و کار ، فردی تعطیل شده و راهی برای امرار معاش نیست. سرمایه وارد شده به بورس هم روز به روز آب می‌شود و با سرمایه‌ خرد هم امکان کسب درآمد از بازارهای موازی مانند مسکن نیست . بنابراین راحت ترین کار ممکن این است که در منزل، خرید و فروش رمزارز آن هم بدون آموزش انجام شود.

این کارشناس افزود: بازار رمز ارز، جای مسابقه نبوده و به شدت برای افراد تازه وارد و بدون اطلاع، ریسک بالایی دارد و بر خلاف بازار امنی همچون بورس ایران به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و ممکن است طی نوسان یک ساعته ، کل سرمایه افراد به باد رود . هر چند هم ممکن است برخی سود کنند اما قطعاً این سود بدون دانش ، تبدیل به ضرر خواهد شد.

دارابی گفت : در این میان پیش بینی می شود بازار رمزارزها بزودی وارد رکود چند ماهه شود که در این صورت فرصت مناسبی است تا مسئولان بستر مناسب را برای جریان چرخه پول در این بازار ایجاد کنند. مردم هم باید تفکر بالاتر از سیاهی رنگی نیست را دور بریزند و به طمع جبران ضرر به این بازار پر التهاب ورود نکنند.

انتهای پیام