ادامه باران ، رگبار ، رعد و برق و وزش باد شدید + کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز برای استان‌های خراسان شمالی و رضوی، دامنه‌های البرز، سمنان، شرق تهران، برخی نقاط استان‌های اصفهان ، یزد ،کرمان، شمال فارس، خراسان جنوبی ،سیستان و بلوچستان و در اواخر روز در شمال آذربایجان غربی رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی شده است.

فردا با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های ساحلی، وزش باد شروع شده و اوایل شب در جنوب آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، تهران ، البرز، قزوین، سمنان، اصفهان، شمال فارس، خراسان جنوبی، غرب یزد، همدان، شمال سیستان و بلوچستان، دامنه‌های زاگرس ، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی دور از انتظار نیست.

از روز دوشنبه و سه شنبه با توجه به شمالی شدن جریانات در سواحل خزر، کاهش محسوس دما به ویژه در غرب سواحل و استان اردبیل بین هشت تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد و از روز چهارشنبه تا پایان هفته دوباره افزایش دما برای این مناطق بین ۹ تا ۱۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.

روز سه شنبه برای مناطقی از آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان ، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شمال فارس، غرب یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و دامنه‌های زاگرس واقع در همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات شمالی هرمزگان بارش باران ، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در شمال غرب، بخش‌هایی از دامنه‌های البرز و زاگرس رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران هم امروز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و حداکثر و حداقل دما  ۲۹ و  ۱۷ درجه خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام