معاملات مشکوک یک بانک، دو پتروپالایشی، "اخابر" + ۱۱ نماد دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با بهبود تقاضا و روندی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد 21 هزار و 934 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 179 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 4.7 و 3.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه گروه بهمن با داد و ستد 742، 635، 394، 379 و 362 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 28 تا هشت برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت دارویی ره آورد تامین حاضر در بازار اول فرابورس با افت 29.5 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 5.4 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سپنتا، محورسازان ایران خودرو، حمل و نقل توکا، زغال سنگ پروده طبس، مخابرات ایران، صنایع نسوز توکا، بانک ایران زمین، پاکسان، پتروشیمی تخت جمشید، پالایشگاه لاوان ، سرمایه گذاری اعتبار ایران ،تامین ماسه ریخته گری، قند تربت جام و فولاد کاویان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک، دو شرکت پتروپالایشی، زیرمجموعه ایران خودرو، مخابرات به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام