بهره‌برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم رونمایی و افتتاح پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور مدیران ارشد شرکت های همراه اول، افق کوروش و جیرینگ جمعی از اهالی رسانه در شعبه باهنر این مجموعه فروشگاهی برگزار شد.

این بهره برداری با توجه به تأکیدی که بر استفاده از ابزارهای بدون تماس دارد، امکانی را برای مشترکان همراه اول فراهم می آورد تا تنها با استفاده از سیم کارت بتوانند از انواع خدمات پرداخت مالی استفاده کنند که با توجه به حذف کارت بانکی از زنجیره پرداخت، کمکی در مسیر کنترل و قطع زنجیره کرونا است.

امکان ارائه خدمات هدفمندتر در آینده

حمید بهروزی قائم مقام همراه اول با اشاره به وجود شرکت های متعددی در زیرمجموعه همراه اول گفت: ظرفیت های موجود در این شرکت ها، زمینه خدمات رسانی متنوع و هدفمندتر از قبیل خدمت مکان محور در آینده و براساس افزایش سطح تعاملات را به ارمغان می آورد. امید می رود در برنامه ای بلند مدت بتوان شاهد افزایش سطح همکاری ها در راستای خدمات دهی بیشتر به گروه گلرنگ بود.

سیاست جیرینگ و توسعه کیف پول
حسام حبیب اله مدیر عامل جیرینگ نیز با اظهار امیدواری با این قرارداد همکاری در ایجاد حرکتی نو در فضای پرداخت خرد و صنعت پرداخت گفت: با توجه به اینکه یک دهه از عمر جیرینگ به عنوان بازوی تخصصی همراه اول در حوزه پرداخت الکترونیک می گذرد، امید می رود در مسیر پیش رو همچون سابق که نخستین ارائه دهنده راهکار پرداخت موبایلی بود، بتوان اتفاقات خوبی را در این صنعت رقم زد.

وی با بیان اینکه جیرینگ اکنون میزبان 40 میلیون مشترک همراه اول است، افزود: در مرحله جدید فعالیت ها، اپلیکیشن جیرینگ توسعه یافته که انتظار می رود در مسیر روند حرکتی دنیا در زمینه کاهش سطح پرداخت های کارتی و نقدی و افزایش پرداخت های مبتنی بر کیف پول الکترونیکی، مورد استقبال مردم قرار گیرد.

این مقام مسئول اغلب صنایع بزرگ و خدمات دهنده به مردم را راغب به استفاده از کیف پول و پرداخت های خرد به شکل الکترونیک دانست و تصریح کرد: توسعه بستر پرداخت های موبایلی راهکاری برای ایمن سازی جامعه فرضا در مواجهه با پدیده کرونا و حفظ چارچوب های ایمنی و سلامتی است که در نهایت کاهش هزینه ها و خسارات را به دنبال دارد.

حبیب اله سیاست جیرینگ را در راستای توسعه بستر کیف پول و پرداخت های خرد مبتنی بر موبایل عنوان کرد و ادامه داد: همکاری با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در گام نخست در شعب منتخب تهران و کیش آغاز می شود و امید می رود ظرف کمتر از یک ماه با آموزش هایی که صورت می گیرد بتوان این خدمت را در تمامی 2400 شعبه این فروشگاه داشت. خدمت اعتباری همراه اول در دست توسعه است که اقدام بزرگی به حساب می آید و در آینده امکان خرید از طریق اعتبار مشترکان را فراهم می کند.

افق کوروش به دنبال جایگزین سازی شیوه های نوین پرداخت

حسین صبوری قائم مقام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه ظرف یک سال اخیر میزان پرداخت نقدی در فروشگاه ها از 30 به 8 درصد کاهش یافته، گفت: بنابراین روش های پرداخت جدید با سرعتی بیش از تصور در حال جایگزین شدن و استفاده از این تغییر رویه ایجاد شده، هستند.

بنابر این گزارش، مشتریان افق کوروش می توانند تنها با یک بار وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، خریدهای بعدی‌ را به سهولت و بدون نیاز به ورود CVV2 یا رمز پویا و تاریخ انقضاء انجام دهند.

همچنین این بستر فناورانه (کیف پول خرد) ظرفیتی در مسیر مدیریت هوشمند خدمات رفاهی سازمان های بزرگ همچون کمک به مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است که اکنون در اختیار بیش از 40 میلیون مشترک همراه اول جهت استفاده در خریدهای خرد قرار دارد. شیوه استفاده از این کیف پول نیز به این شکل است که کاربران با نصب اپلیکیشن جیرینگ از سایت جیرینگ یا کافه بازار، می توانند با شارژ کیف پول و انتخاب شعب فروشگاه در اپلیکیشن به آدرس درج شده مراجعه و در زمان خرید، کد QR را از دستگاه کارتخوان اسکن کرده و اطلاعات مربوط به آن شعبه و مبلغ صورت خرید را تأیید و پرداخت صورت پذیرد.

در پایان مراسم، قرارداد همکاری بین شرکت های جیرینگ و انیاک به نمایندگی از طرف افق کوروش منعقد شد و به شکل نمادین این خدمت در محل شعبه باهنر مورد بهره برداری و آزمایش قرار گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام