نخستین شعبه فروشگاه تمام اینترنتی افق کوروش افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نخستین شعبه تمام اینترنتی (دارک استور) فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای افزایش، بهینه سازی و تنوع خدمات و بالابردن سرعت ارسال سفارشات مشتریان با درک الزامات شرایط ناشی از همه گیری کرونا و گسترش روش‌های خرید غیرحضوری، افتتاح شد.

حسین صبوری قائم مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در این مراسم با اشاره به تحولات عرصه خرده فروشی طی چند سال اخیر و بویژه رشد بالای این شرکت در صدور 50  هزار درخواست فروش اینترنتی روزانه در شرایط  گسترش ویروس کرونا از برنامه ریزی "افق" در توجه جدی‌تر و به روز تر به فروش اینترنتی برای ارسال سریع‌ و باکیفیت‌ خریدهای اینترنتی و تحقق چشم انداز 200 تا 300 هزار درخواست فروش اینترنتی روزانه خبر داد.

وی افزود: در نتیجه تحولات حوزه فروش اینترنتی در دوران کرونا و ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ ای به این حوزه به رغم اینکه فروش اینترنتی هزینه‌بر بوده و کیفیت بسیار بالایی را می‌طلبد به زودی شاهد ظهور شرکت‌هایی خواهیم بود که بخش عظیمی از نیازهای مردم را اینترنتی و تلفنی و بدون مراجعه حضوری فراهم خواهند کرد تا جایی که می توان مدعی شد روش حضوری فروش از اولویت شرکت‌های بزرگ خارج و در حال منسوخ شدن است و شرکت هایی که نتوانند با برنامه ریزی و به روزرسانی روش‌های فروش غیرحضوری، خدمات به مشتریان را تنوع بخشیده یا ارتقاء دهند عرصه رقابت را به رقبا واگذار می‌کنند.

صبوری ادامه داد: وفاداری مشتریان به فروشگاه‌های اینترنتی تا حد زیادی به رعایت آداب حرفه‌ای توسط سفیران، تحویل به موقع و سریع و تطابق عینی کالاهای سفارشی با کالایی که در نهایت به دست مشتری می رسد وابسته است. امید می رود با رعایت این نکات بتوان هزینه‌های سنگین فروش اینترنتی را کنترل و با کاهش هزینه‌ها، حاشیه سود مطمئنی را برای شرکت‌ها ایجاد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام