اقدامات "شتران" برای افزایش سهم بازار با ۱۰ محصول ویژه + اثر کرونا بر فعالیتها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید عامریان از عرضه مستمر بیش از ۱۰ نوع محصول ویژه خبر داد و گفت: این اقدام علاوه بر تامین خوراک پایدار کارخانه‌های پایین‌دستی و رفع بخشی از نیاز صنایع داخلی در جهت ایجاد مزیت‌های رقابتی و سودآوری ذی‌نفعان است.

وی افزود: همه گیری کرونا تاثیرات خاص را روی تمامی مشاغل و حتی سبک زندگی نفرات در سطح جهانی بر جای گذاشته که پالایشگاه تهران نیز از آن مستثنی نبوده‌ است. از جمله این اثرات می‌توان به کاهش یا توقف کارکرد برخی از صنایع پایین‌دستی، کاهش تعاملات، کاهش نقدینگی، فشار و مشکلات مالی شرکت‌های خریدار اشاره کرد که حتی تا ورشکستگی و تعطیلی برخی کارخانه‌های تولیدی پیش رفت که این باعث کاهش محدودیت فروش برخی از فرآورده‌های "شتران" شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تمدید مهلت تسویه کلیه فروش‌های اعتباری، ابطال قراردادهای برداشت‌نشده کلیه خریداران و عدم دریافت جریمه تاخیر تسویه ماه دوم فروش‌های اعتباری فروردین و اردیبهشت سال قبل در راستای تسهیل فرآیندها و کمک و پشتیبانی از مشتریان شرکت در همه گیری کرونا بوده است.

عامریان در خصوص اقدامات جهت توسعه شرکت توضیح داد: تعریف برنامه‌های بهبود محاسبه ارزش برند و اخذ مجوز تحت پوشش قرار دادن جایگاه‌های عرضه (برندینگ)، پایداری تولید و ارائه محصول باکیفیت نسبت به سایر رقبا، ارائه خدمات جانبی در کنار تحویل فرآورده، توسعه و تنوع‌بخشی به محصولات تولیدی، تنوع روش‌های فروش اعتباری فرآورده، همراهی با خریداران و تسهیل فرآیندهای مرتبط مشتریان هنگام بروز بحران‌های بین‌المللی، رعایت انصاف و شفافیت در تعاملات و اقدام در راستای توسعه بازار با شروع فروش‌های صادراتی (گوگرد) از قبیل این اقدامات بوده است .

به گفته وی، تمامی اقدامات و فعالیت‌های اداره بازاریابی و فروش در راستای حفظ ارزش مشتریان و توسعه برند شرکت با استفاده از استراتژی‌ها و ابزارهای مختلف صورت می‌پذیرد که در نهایت به افزایش سهم بازار منجر می‌شود. در این خصوص می‌توان استفاده از توانمندی دانشی و تجربی سازمان در بررسی فروش‌های صادراتی و فروش‌های پریمیوم، تولید و فروش هگزان، فروش گازهای  CO، نیتروژن، پروپان و بوتان، سنجش منظم سطح رضایت مشتریان و تحلیل نتایج، راه‌اندازی سامانه بازاریابی و فروش در سایت اینترنتی شرکت برای ارائه اطلاعات و دریافت نظرات، پیشنهادها و شکایات و راه‌اندازی CRM را نام برد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام