مدیرعامل معتبرترین صرافی رمز ارز با بیش از ۲۰۰ هزار کاربر بازداشت شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اقتصاد 24 ، سینا استوری مدیرعامل صرافی رمزارز کریپتولند با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی و به دلیل اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد.

براساس گزارش ، تندیس بهترین سایت کسب و کار سال ۹۹ در آخرین دوره جشنواره وب و موبایل به این صرافی اهدا شده بود. علاوه براین تندیس مردمی بهترین شرکت‌ها و مؤسسه‌های خصوصی سیزدهمین جشنواره وب و موبایل نیز به آموزشگاه کریپتولند تعلق گرفت.

شرکت یکتا اکسیر سبز با نام تجاری کریپتولند از سال ۹۶ به مدت چهار سال است که در زمینه بلاکچین و رمزارزها فعالیت دارد و بیش از 200 هزار کاربر فارسی زبان در سرتاسر دنیا از مشتریان این صرافی هستند. کریپتولند اولین و معتبرترین صرافی رمزارزی داخلی است که خدمات معاملاتی بیش از 300 رمزارز از جمله بیت کوین، تتر، اتر، لایت کوین، ریپل و غیره را عرضه می‌کند. این صرافی همچنین به صورت دو زبانه طراحی شده و از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

بنابراین گزارش، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرده صرافی‌های داخلی مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند اما تعدادی از صرافی‌ها با هماهنگی بانک مرکزی این کار را انجام می‌دهند. هنوز مجوزی برای معاملات ارزهای دیجیتال صادر نشده البته  هدفمند و قانونمند کردن این کار در دستور کار است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام