تندیس رتبه برتر جشنواره به فولاد مبارکه رسید/ تقدیر استاندار اصفهان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس رضایی استاندار اصفهان در شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان اظهار داشت: افرادی که در حوزه روابط عمومی سازمان ها به فعالیت مشغول هستند باید جایگاه را بشناسند و اخبار سازمان را بطور دقیق اطلاع رسانی کنند. اعتمادسازی بخش مهمی از فعالیت روابط عمومی ها است و با شفاف سازی و صداقت در اطلاع رسانی می توانند در جلب اعتماد جامعه موثر باشند.

وی افزود: فقر اطلاع رسانی یکی از چالش های موجود در روابط عمومی ها است به عنوان مثال نرخ بیکاری در شرایط کرونا از ۱۴ به ۹.۷ درصد رسیده اما متاسفانه این اخبار به خوبی به جامعه مخابره نمی شود. فضای مجازی می تواند به فرصتی برای انعکاس اخبار دقیق تبدیل شود و امید را به جامعه تزریق کند. همچنین این قابلیت را دارد که نشاط آفرینی را که در اثر کرونا و تحریم پررنگ و به دور از حاشیه سازی، همدلی را در میان مردم تقویت کند.

این مقام مسئول ادامه داد: باید انصاف در امور هر سازمان در اولویت قرار بگیرد و روابط عمومی ها در قبال مردم مسئول باشند تا بتوان به دور از حواشی و با همدلی و همزبانی مسائل استان را حل کرد. روابط عمومی ها با ارتباطات رسانه ای نقش مهمی در تشویق و انتخاب فرد اصلح و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد دارند و نباید از این وظیفه غافل شوند.

بنابراین گزارش، در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی های اصفهان، تندیس رتبه برتر جشنواره به فولاد مبارکه اهدا شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام