خبر خوش برای دو شرکت فرابورسی با پیشنهاد افزایش۶۰ درصدی قیمت بلیت قطار

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رجبی از ارائه پیشنهاد افزایش قیمت ۶۰ درصدی بلیت قطار در راستای افزایش هزینه‌های صنعت حمل و نقل ریلی به شورای عالی ترابری خبر داد و به ایسنا گفت: تا کنون خبری مبنی بر برگزاری جلسه برای بررسی، تصمیم‌گیری و موافقت با این پیشنهاد نشده است.

وی افزود: با وجود اینکه وضعیت پذیرش مسافر و سفرهای ریلی نسبت به سال گذشته و به ویژه نسبت به همین بازه زمانی در سال ۹۹ بهتر شده و رونق گرفته اما شرکت‌ های ریلی توان پرداخت حقوق نیروها  را هم ندارند و عوامل بسیاری مانند انرژی، حقوق و دستمزد، تامین تجهیزات و... چند برابر شده است. هزینه‌ تمام شده شرکت‌های ریلی ۲۴۰ درصد افزایش یافته اما مردم کشش این میزان افزایش قیمت را ندارند.

رجبی با بیان اینکه در ایام کرونا هیچ یک از کارگران و کارمندان در صنعت ریلی تعدیل نشده‌اند، ادامه داد: با توجه به محاسبه هزینه‌های مترتب بر صنعت ریلی، پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی قیمت بلیت قطار ارائه شد.

بنابراین گزارش، پیشنهاد افزایش قیمت ۶۰ درصدی بلیت قطار درصورت موافقت خبر خوشی برای دو شرکت ریل سیر کوثر و ریل پرداز سیر حاضر در بازار اول فرابورس محسوب می شود که در حوزه حمل و نقل ریلی مسافری و باری و ارائه خدمات مشغول فعالیت هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام