نامزدها انگار از کره مریخ آمده‌اند / تعریف معنادار از زنان و اقوام و اعلام بزرگترین جفا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه هیات دولت با انتقاد از سیاه نمایی ها در تبلیغات انتخاباتی برخی نامزدها، اعلام کرد: نظام اسلامی درست شد برای اینکه اخلاق اسلامی حاکم شود. اخلاق آغاز وفای به عهد، راست گویی و تحریف نکردن حقیقت است.

باید با بیان واقعیت ها ملت را به انتخابات دعوت کرد و مردم باید ببینند نظام هم برای آنها ارزش قائل است. در این انتخابات ظلم های ناپسندی شده که یک نمونه از آن درمورد احراز صلاحیت نامزدها بود. در برخی اظهار نظرها به نظام، مردم و کارگزاران نظام ظلم می شود، اگر همه 42 سال گذشته نقض قانون، فساد و اجرا نکردن مصالح مردم بوده، پس چرا انقلاب کرده بودیم؟

اینکه ادعا می شود در این 8 سال کاری انجام نشده، ظلم به ملت است. چون کشاورزی، صنعت ، بسیاری از زیرساخت ها و فضای مجازی در دست مردم است. صدها هزار مدیر، کارشناس، کارمند در کنار دولت فعالیت می کنند. وقتی به دولت توهین می شود به میلیونها نفر توهین شده است. آمارهای ارائه شده در اظهار نظرها باید درست باشد و حقایق گفته شود.

البته در این انتخابات مشخص شد فقط دولت است که ایراد دارد و بخش های دیگر از جمله قوه قضائیه، مقننه، مجمع تشخیص مصلحت سالم و بدون عیب هستند و مشکل فقط دولت است که در این انتخابات آن هم حل خواهد شد.

انتخابات مهم است اما از آن مهمتر رعایت اخلاق است. نمی توان با افکار عمومی و حضور مردم شوخی کرد. با شعور مردم بازی نکنید. نامزدهای انتخاباتی انگار در ایران نبوده‌ و از کره مریخ آمده‌اند!

بدترین جفا در این انتخابات جفای به خود نظام هست. در این انتخابات جفا و ظلم‌های بسیار بدی شد و یک مورد را مقام معظم رهبری در زمینه احراز صلاحیت‌ها اشاره فرموده و دستور دادند جبران شود، حالا جبران شود یا نه، مسئله دوم هست.

این دولت هم تورم را مهار و هم رشد اقتصادی را از منفی به مثبت تبدیل کرد و معجزه اقتصادی اتفاق افتاد. اگر دولت قوی نبود تکانه های سال ۹۳ و ۹۴ می توانست کشور را از پای در بیاورد. آنچنان با آرامش حرکت کردیم که اگر به کسی بگویید تکانه شدید سال های ۹۳ و ۹۴ خواهد گفت، کدام تکانه؟

بیش از ۲ سال تورم تک رقمی بود و متوسط رشد اقتصادی ما ۴.۷ درصد بوده است.

چقدر زنان در این چند روز خوب شدند. باید حقوق خانم‌ها، احترام به خانم‌ها، جوان‌ها مطرح شده است. چطور در این مدت خانم‌ها نبودند، فقط این روزها خانم‌ها پیدا شدند و خیلی مورد احترام هستند. اقوام و اقلیت‌ها هم چقدر خوب و شیعه و سنی چقدر با هم برادر و متحد شدند. الحمدالله این روزها هست!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام