شکایت مجلس از دولت به قوه قضاییه هیچ مبنایی ندارد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی در حاشیه نشست هیات دولت درباره ارجاع شکایت مجلس از دولت به قوه قضاییه در خصوص سند۲۰۳۰ اعلام کرد: دولت هیچ موضع و مصوبه ای درباره۲۰۳۰ ندارد و اقدامی نکرده است. لذا این شکایت هیچ مبنایی ندارد.

دولت یازدهم و دوازدهم آنچه براساس دستورات رهبر انقلاب بوده، انجام داده تا اهداف مورد نظر محقق شود.

پیشرفت هایی در مذاکرات وین

با توجه به وضعیت رقابت‌های انتخاباتی آمریکا در بازگشت به برجام پیش بینی می شود، تحریم ها لغو شوند. حتی با روی کار آمدن دوباره ترامپ با توجه به مقاومت مردم و شکست فشار حداکثری، چاره ای جز برداشتن تحریم ها نبود. آنچه مربوط به بخش اقتصادی در نشست وین است، پیشرفت ها رضایت بخش بود اما هنوز محدودیت در فروش نفت و تحریم وجود دارد.

در مذاکرات وین تفاهماتی انجام شد اما تا همه خواسته‌های ایران محقق نشود ، توافق حاصل نمی شود.فرقی نمی‌کند در این دولت باشد یا دولت بعد. مهم این است مردم نتیجه مقاومت را زودتر دریافت کنند و گشایش در رفاه و معیشت همان نتیجه مقاومت است.

هدف این است تا پایان کار این دولت، تحریم برداشته شود، فوتی های کرونا به حداقل برسد و همه طرح های بالای ۹۰ درصد پایان یابد.

نامزدها فقط دولت را تخریب و ظلم ترامپ را تطهیر می‌کنند !

در مناظرات انتخاباتی، گویا هدف اصلی تخریب دولت است. اکثر نامزدها با چنین تفکراتی در ۸ سال گذشته همواره توفیقات دولت را ندیدند.به جای ارائه توانایی و برنامه ها ،شعار می‌دهند یا آرمان‌ها را مطرح می کنند. روحانی که یک دهم آنها وعده و شعار نداده، اعلام می کند بدهکار است. پس این نامزدها  ۴ سال بعد چگونه می‌خواهند جواب بدهند. تمام فکر آنها ۲۸ خرداد و کسب رای است.

مراکز که نمی‌توانند آمار دهند. براساس چارجوب های علمی، بررسی‌های شفاف می کنند. برخی نامزدها در مناظره این آمارها را از کجا در آوردند و چرا به ادعای فردی در کلاب هاوس بسنده می کنند؟

نامزدها حتی ظلم ترامپ به ملت را تطهیر می‌کنند. در حالی که از فشار حداکثری به ایران می‌گویند اما به این موارد نه در سوال های صداوسیما اشاره شده نه نامزدها در پاسخ از نقش تحریم و کرونا در اقتصاد مطلبی می‌گویند. اینگونه نمی‌شود عوام فریبی کرد.

واکسن‌ کرونا وارد می‌شود

طبق آخرین اطلاعات، دوشنبه آینده واکسن‌ کرونا وارد می‌شود و بلافاصله دوز دوم برای کسانی که مرحله اول را دریافت کردند، تزریق می‌شود. تزریق دوز دوم اگر تا سه هفته عقب بیفتد مشکلی ایجاد نمی‌کند اما درصدی از مصونیت بدن بالا می‌رود و دوز دوم آن را کامل می‌کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام