تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در مرز عراق و سوریه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از المعلومه، علی الوائلی درباره تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی گفت:  طی روزهای گذشته گشت‌های شناسایی در روستاهای مشترک میان عراق و سوریه از سمت گذرگاه فیشخابور انجام شد و گهگاه اخباری درباره رخنه تروریست‌ها از سوریه به عراق و انتقال آنها به دست نظامیان آمریکایی به گوش می‌رسد.

وی افزود: مناطق مجاور نوار مرزی با سوریه طی روزهای آینده به ویژه قبل از انتخابات، شاهد تحرکات گسترده تروریستی خواهند بود. زیرا آمریکا خواهان برگزاری انتخابات در مقطع کنونی نیست.

الوائلی ادامه داد: دوربین‌های حرارتی سبب می‌شود که به شمار زیاد نیرو نیاز نباشد. لذا باید به این فناوری و نیز کشیدن سیم خاردار، احداث خاکریز و ایجاد خندق به منظور ممانعت از هرگونه رخنه تروریست‌ها به داخل عراق توجه شود.

بر اساس این گزارش، صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی حشد شعبی عراق هم در این خصوص گفت: حشد شعبی طی پنج سال گذشته بیش از 10 راه نفوذ داعش در دریاچه حمرین را شناسایی و مسدود کرده است.

وی افزود: رزمندگان حشد شعبی به دنبال پایین رفتن آب دریاچه حمرین اقدامات زودهنگامی را شروع کرده اند و با فعالیت شبانه روزی، اجازه رخنه به  تکفیری‌ها را نمی‌دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام