شرط انتخاب همکاران در دولت سیزدهم و اولویت فوری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی عصر دیروز در حرم مطهر رضوی اعلام کرد: در نظام اسلامی،  دولت خدمتگزار مردم است نه منت‌گذار به مردم و باید کارگزاران خود را خدمتگزار مردم بدانند و امروز هدر مدیریت حرف از مشتری مداری می‌زنند.

در دولت همه کسانی که مشغول کارند، قبول داشتن بنده شرط کار در دولت نیست ولی حفظ کرامت مردم شرط بوده و همه بدانند باید کرامت مردم را حفظ کرد و هیچکس حق ندارد به کرامت مردم کوچکترین خدشه ای وارد کند.

در اقتصاد باید محور کار عدالت در این تحول باشد و مردم رای به تحول دادند تا کشور تحول به نفع سفره و کسب و کار مردم و ارزهای انقلاب اسلامی ایجاد شود. خواست مردم آن است که به عنوان دولت اجازه ندهیم کوچک‌ترین حقی ضایع شود و به عنوان نماینده ملت اجازه نخواهم داد هیچکدام از حقوق ملت ضایع شود.

در حفظ کرامت و اقتصاد محور عدالت اقتصادی است. یعنی تقسیم ظرفیت‌های کشور و امکانات براساس عدالت و در مسائل داخلی توجه به عدالت و در حوزه آموزش عدالت آموزشی. در حوزه اجتماعی توجه به عدالت اجتماعی و در حخوزه سیاست داخلی و خارجی توجه به کرامت مردم.

محور سیاست داخلی و خارجی و نوع تعامل با کشورها ، حفظ کرامت و عزت لت ایران خواهد بود. روابط ناسالم عدالتی و فساد و ظلم و هرگونه روابط غیر عادلانه را خلاف کرامت انسان می دانیم و فرهنگ رضوی باید فرهنگ گفتمانی باشد.

برنامه دولت این خواهد بود که در اسرع وقت واکسیوناسیون عمومی انجام شود و این یکی از برنامه های فوری خواهد بود که از روز اول دنبال می کنیم تا از جسم و جان مردم صیانت شود و مردم احساس آرامش کنند و اقتصاد و تولید رونق گیرد .

در ادوار گذشته اگر کسی در دولت مسئول می‌شد، کسانی که به نحوی به وی رای نداده‌اند یا محبتی ندارند در ادارات و سازمان ها دچار مسئله می شدند اما محور این دولت در انتخاب همکاران شایستگی در همه شئون است . 

به عنوان خدمتگزار مردم خود را خدمتگذار همه مردم اعم از کسانی که به من رای دادند و کسانی که به عزیزان دیگر رای دادند و هم کسانی که موفق به رای دادن نشدند می دانم.

انتهای پیام