تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی با ۱۶۰ رای موافق با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش از سال ۹۱ موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، پیش از رای گیری شیوا قاسم پور عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این خصوص گفت: در اجرای ماده ۲۱۲ آیین‌نامه داخلی مجلس و اطلاعات واصله از دستگاه‌های اجرایی در اول بهمن ۹۹ در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار گرفت و در جلسه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ کمیسیون، ضرورت انجام تحقیق و تفحص به تصویب رسید.

وی افزود: حوزه معاونت فنی و آماری که شامل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات نوین، طرح و آمار، حوزه صدور مجوزهای آزمون‌های زبان بین المللی و همه حوزه های مربوطه است، همچنین حوزه معاونت امور آزمون‌ها که مسئولیت ساخت آزمون، طراحی سؤال و برگزاری میدانی آزمون‌ها را برعهده دارد و بطور خاص دفتر آزمون سازی و روان سنجی را دارند از جمله محورهای تحقیق و تفحص است.

قاسم پور ادامه داد: حوزه معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع شامل امور مالی و اداری و شرکت تعاونی خدمات آموزشی که متعلق به کارکنان سازمان سنجش است و در سال های اخیر به حیات خلوت مدیران سازمان تبدیل شده هم در تحقیق و تفحص در نظر گرفته شده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام