پیام خداحافظی سفیر انگلیس در پایان ماموریت سه ساله

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شرق ، راب مک ایر در پایان ماموریت در اینستاگرام اعلام کرد: از رفتن ناراحتم و احساس می‌کنم کارم در اینجا تمام نشده اما می‌دانم جانشین من مسئولیت را همراه با احساسی مشابه ادامه خواهد داد.

در طول سه سال حضور در ایران، سیاست در داخل و خارج همچنان پیچیده بود. با این حال باعث افتخار بود که به عنوان سفیر در اینجا خدمت کنم. شاهد رنج مردم از تحریم‌ها بودم. تلاش می کنیم راهی دیپلماتیک برای بازگشت به توافقی پیدا کنیم که امیدواری به اقتصاد و اعتماد بین ایران و جامعه بین‌المللی را بازگرداند.

با وجود فراز و نشیب‌ها و تنش‌های بین‌المللی با مقامات زیادی برخورد داشتم که به دنبال برنامه‌ای سازنده هستند و به ارزش احترام متقابل اعتقاد دارند.

مردم ایران همیشه استقبال گرمی کرده‌اند و اشتیاقی عمیق در بین مردم برای ایجاد روابط بین دو کشور وجود دارد. بنابراین می‌خواهم از همه ایرانیانی که ملاقات کردم برای مهمان نوازی و مهربانی در معرفی غنا، فرهنگ و سنت‌های ایرانی تشکر کنم. دیدن طبیعت، حیات وحش در گلستان یا شهر کویری یزد، بودن در کنار بقیه در حافظیه در روز بزرگداشت حافظ، یا دیدن کوه‌های با شکوه البرز، یا آشنایی با هنر شگفت انگیز، معماری، سینما، و صنایع دستی را فراموش نمی‌کنم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام