نتایج آخرین جلسه اعلام شد : خبری از تعطیلی نیست/ برگزاری مراسم ماه محرم

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی درباره نتایج جلسه عصر دیروز قرارگاه مقابله با کرونا گفت: هرچند اقدام به تعطیل کردن از اقدامات موثر برای کنترل شیوع کرونا است اما انجام آن احتیاج به مقدمات، تمهیدات، برنامه‌ریزی، اقناع‌سازی و همراه‌سازی همه مسئولان و به ویژه مردم دارد.

وی ادامه داد: بنابراین مقرر شد مطالعه این موضوع دقیق‌تر باشد و در روزهای آینده در ستاد مطرح و تصمیم‌گیری شود.

براساس این گزارش ، رهبر انقلاب درباره هشدار وزیر بهداشت و پیشنهاد تعطیلی دو هفته ایی سراسر ایران ، دستور بررسی به رئیس جمهور داده بود تا تصمیم گیری می شود .

این مقام مسئول با اعلام بازنگری وزیر بهداشت در مورد مکان، دارو، امکانات مالی و مادی و بررسی نتیجه در جلسه آینده، افزود: یکی از موضوعات جلسه، اثر بخشی جرائم کرونایی و شرایط کنترلی بود که مقرر شد اصناف و نیروی انتظامی برای فعالیت صنوف و تردد ، پیشنهاداتی ارایه دهند .

رحمانی فضلی درباره برگزاری مراسم محرم هم توضیح داد: کمیته امنیتی انتظامی ، تصمیمات مناسبی گرفته و پروتکل‌های وزارت بهداشت ، تصویب و به  همه جوامع مذهبی اعم از هیات‌ها و مساجد و ... ابلاغ شده است. سازمان تبلیغات نیز متولی و مسئول رعایت پروتکل‌ها است . مراسم باید در فضای باز به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌ها انجام شود .

انتهای پیام