لیونل مسی بعد از ۱۸ سال از بارسلونا رفت / در انتظار مقصد بعدی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بغد از ماه ها کش و قوس و بیم و امید برای هواداران باشگاه بارسلونا ، تکلیف لیونل مسی مشخص و این فوق ستاره آرژانتینی بعد از حدود 18 سال حضور از این تیم جدا شد و باید منتظر ماند و دید مقصد بعدی وی چه باشگاهی است . برخی رسانه ها از تمایل شدید ، منچسترسیتی به وی خبر داده اند.   

سایت رسمی باشگاه بارسلونا اعلام کرد: با وجود اینکه باشگاه و لیونل مسی به توافق رسیده‌اند و قصد روشن دو طرف برای امضای قرارداد جدید وجود دارد اما به دلیل موانع مالی و ساختاری (مقررات لیگ اسپانیا) نمی‌تواند اتفاق بیفتد. بنابراین مسی نباید در بارسلونا بماند. هر دو طرف عمیقا متأسف اند خواسته‌های بازیکن و باشگاه برآورده نمی‌شود.

بارسلونا از صمیم قلب از بازیکنی که در بزرگ سازی باشگاه نقش داشته ، قدردانی و برای وی در زندگی شخصی و حرفه‌ای آرزوی موفقیت می‌کند.

براساس این گزارش، مسی که از فصل 2003 اولین بازی رسمی در ترکیب اصلی بارسلونا را با ۱۶ سال و ۱۴۵ روز در دیداری دوستانه برابر پورتو انجام داد، تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که شش بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و شش بار برندهٔ جوایز توپ طلا و کفش طلای اروپا شده‌ و بسیاری از صاحب‌نظران ، وی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند .

مسی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ پردرآمدترین بازیکن جهان بود .

انتهای پیام