شرایط جدید صدور اینترنتی مجوز تردد بین شهری اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عیسی فرهادی با اشاره به تاثیر اجرای طرح منع تردد شبانه در ابتلا به کرونا گفت: اگر این طرح اجرا نمی‌شد ،قطعاً تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها افزایش پیدا می‌کرد.البته بخشی از ضوابط این طرح توسط مردم انجام نشد ولی امید است با اجرای این طرح و ادامه روند واکسیناسیون اوضاع بهتر و در بحث حمل و نقل بین شهری تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

وی افزود: بعد از شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، تعداد مسافران در متروها و اتوبوس روزانه از 3 به یک میلیون نفر کاهش پیدا کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: طرح صدور اینترنتی مجوزهای تردد برون‌شهری در ابتدا با ترافیک درخواست روزانه حدود 300 هزار نفر مواجه شد و به روش  حضوری تغییر یافت اما با تراکم جمعیت مجددا به حالت سامانه‌ای تغییر داده شد.

فرهادی گفت: در حال حاضر این طرح با اصلاحاتی شامل فعالان بنگاه‌های تجاری، کادر درمان، دانشجویان در حال تحصیل در شهرهای دیگر، بستگان درجه یک و دو فوت‌ شدگان کرونایی، افراد دارای نوبت پزشکی و دانش‌آموزان که برنامه تحصیلی خارج از تهران دارند، خواهد بود.

وی افزود: افراد برای اخذ مجوز تردد از صبح تا ساعت 12 فرصت دارند به صورت رایگان در سامانه ثبت‌نام کنند و تنها یک بار در ماه به مدت یک هفته از مجوزی که به نام شخص با پلاک خودرو اعلام شده صادر می‌شود، چنانچه بین راه از جانب پلیس جریمه‌ای صورت گیرد، جای نگرانی نیست و حذف خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام