نماینده مجلس بازهم به بهانه کشف ماینر از مدیران فعلی سازمان بورس انتقاد کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن علیزاده باز هم به بهانه کشف ماینر 3 میلیارد تومانی در ساختمان بورس تهران در توئیتر اعلام کرد : دولت سیزدهم میراث‌دار بی‌اعتمادی مردم به بازار سرمایه است که بر اثر سوءتدبیر گذشتگان ایجاد شده است . رسوایی‌های کشف شده در ‎بورس تهران نیز نشان داد مدیران فعلی سازمان بورس اراده‌ای برای بهبود اوضاع ندارند .

باید هرچه سریعتر با تغییرات ساختاری زمینه بازگشت اعتماد به بورس فراهم گردد.

براساس این گزارش، وی چند روز پیش به همراه مسلم صالحی دیگر عضو ناظر شورای عالی بورس از آغاز فرایند تحقیق و تفحص از سازمان بورس و شرکت‌های تابعه خبر داده و گفته بود: این اتفاق نشان دهنده وجود تخلفات و سوءمدیریت های گسترده در سازمان بورس و شرکت های زیرمجموعه است. امری که انجام تحقیق و تفحص از این سازمان و عملکرد وزارت اقتصاد سابق را به یک ضرورت جدی تبدیل کرده است. این موضوع در کمیسیون اقتصادی در دست بررسی است و بزودی گروه تحقیق و تفحص از سازمان بورس و شرکت های تابعه فعالیت ها را آغاز خواهند کرد.

به عنوان عضو ناظر در شوای عالی بورس و مسئول کمیته بورس در کمیسیون اقتصادی، موضوع باید با دقت و موشکافی بررسی و نتایج آن در اختیار رسانه ها و عموم مردم قرار گیرد. تلاش خواهید شد اجرای تحقیق و تفحص در کوتاه ترین زمان ممکن آغاز شود تا مردم بدانند چه افراد یا جریاناتی طی یک سال گذشته باعث بروز مشکلات گسترده در بازار سرمایه و اتلاف سرمایه های سهامداران شده اند.

انتهای پیام