معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، هپکو، شرکت تازه وارد، سهم ورشکسته + ۱۱ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 21 هزار و 236 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 397 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 5.1 و 18.7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گروه بهمن، ایران خودرو به همراه پالایشگاه بندرعباس با داد و ستد 593، 337، 327، 296 و 245 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 28 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، لوله و تجهیزات سدید (سهم ورشکسته) شرکت حاضر در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس با افت یک درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 508.1 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های لوله و ماشین سازی ایران، قند تربت جام، بانک سرمایه، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (سهم تازه وارد)، مرآت پولاد، پگاه اصفهان، کشت و دامداری فکا، پرمیت، لامپ پارس شهاب، نوش پونه مشهد، سرمایه گذاری کردستان، غلتک سازان سپاهان، معدنی املاح ایران و هپکو مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک سرمایه، دو سهم ورشکسته و تازه وارد، هپکو، شرکت سرمایه گذاری استانی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام